Universitat Rovira i Virgili

Cinema

Preestrena del documental “Castells de ciència”

Tarragona Auditori de la Diputació de Tarragona (carrer Pere Martell, 2, Tarragona) Google Maps

18:30 h

ComCiència - Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+I) us convida a la preestrena del documental Castells de ciència, una coproducció de la Universitat Rovira i Virgili, la Xarxa de Comunicació Local i TAC12.

El documental és fruit d'anys del projecte divulgatiu "Castells de ciència", impulsat per la Unitat de Comunicació i Divulgació de la Ciència de la URV en col·laboració amb la Càtedra URV per a l'Estudi del Fet Casteller, i explora la relació entre diferents disciplines científiques i el món casteller.

Dirigit pel periodista Carles Cortès i protagonitzat per l'actriu Agnès Busquets, és el primer documental dedicat a aquesta temàtica i compta amb la participació d'investigadors i investigadores de la Universitat.

Cal confirmar assistència abans del 15 d'abril mitjançant aquest formulari. Les places són limitades i s'assignaran per ordre d'inscripció.


Comparteix

Cinema